EKO Racing Dirt Games Round 2

Έντονες συγκινήσεις και μάχες στα δέκατα του δευτερολέπτου μας επιφύλασσε ο 2ος γύρος του EKO Racing Dirt Games. Όσοι τυχεροί, και ήταν πολλοί, βρέθηκαν στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικές επιδόσεις, πλούσιο θέαμα, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται στις λεπτομέρειες! Με δεδομένο το γεγονός ότι η χάραξη της διαδρομής ήταν αρκετά διαφορετική και άγνωστη για τους οδηγούς, είχε ευεργετικά αποτελέσματα σε επίπεδο συναγωνισμού. Την ίδια ώρα, πρόκληση για όλους αποτέλεσε η αλλαγή της χωμάτινης επιφάνειας, με τους χρόνους να ανεβαίνουν προς το τέλος της ημέρας. Απρόοπτα δεν υπήρξαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, γεγονός που δεν κούρασε οδηγούς, αλλά και όσους βρέθηκαν στην πίστα του Διαδρόμιου.
Η μεγάλη μάχη της ημέρας, αλλά και αντίστοιχα ο κορυφαίος χρόνος, ήρθε από την κατηγορία των 600 κ.εκ. Η τελευταία, η οποία και είναι η πολυπληθέστερη του θεσμού, συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πλέον πέντε διαφορετικές ομάδες διεκδικούν επί ίσοις όροις τη νίκη. Στο 2ο γύρο του EKO Racing Dirt Games, αυτή κατέληξε στα χέρια του Γιώργου Ζυμαρίδη με το SR Kartcross, έστω και με βραχεία κεφαλή, σημειώνοντας και τον καλύτερο συνολικό χρόνο της ημέρας. Η ταχύτητα σε συνδυασμό με τη συνέπεια ήταν τα στοιχεία που του επέτρεψαν να πανηγυρίσει την πρώτη του φετινή νίκη και να παίρνει προβάδισμα στη μάχη του τίτλου. Πονοκέφαλο στο Ζυμαρίδη προκάλεσε ο Άρης “Ιαβέρης” με το Planet Kart Cross GreeceKamikaz2, ο οποίος και βρέθηκε με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου πίσω από τον νικητή της κατηγορίας. Ο ταχύτατος οδηγός εμφανίστηκε εξαιρετικά βελτιωμένος σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα, που ήταν και ο πρώτος της ομάδας στο θεσμό, και στη συνέχεια αναμένεται ακόμα πιο ανταγωνιστικός! Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ακόμα μία νεοσύστατη ομάδα, και μάλιστα στην πρώτη της εμφάνιση στο θεσμό. Ο λόγος για τη χωμάτινη φόρμουλα La Base Motor Club της Car Center, που με τον Νώντα Καρανικόλα στα πηδάλια ήταν στη μάχη της κορυφής. Ο περσινός νικητής της κατηγορίας Open, είναι δεδομένο ότι θα διεκδικήσει νίκες στη συνέχεια, όταν και θα έχει φέρει τη χωμάτινη φόρμουλα στα μέτρα του. Ο μεγάλος άτυχος στη μάχη των 600 κ.εκ. ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar Greece Xtrem, ο οποίος και δεν κατάφερε να ξεκινήσει τον αγώνα λόγω προβλημάτων στα ηλεκτρικά.
Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., η νίκη ήταν υπόθεση της Speedcar, με τρεις χωμάτινες φόρμουλες της ομάδας να ανεβαίνουν στο βάθρο. Νικητής και ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Χαράλαμπος Γαζετάς, ο οποίος πραγματοποίησε και τον 2ο χρόνο της ημέρας πίσω από τον Γιώργο Ζυμαρίδη. Αρκετά κοντά βρέθηκε και ο Μιχάλης Τακιδέλης, επίσης με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, οδηγώντας εξαιρετικά γρήγορα! Μάλιστα, ο Τακιδέλης κέρδισε και το βραβείο “Flat Out Trophy”, το οποίο και απονέμεται στον οδηγό που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας. Στο βάθρο τους ακολούθησε ο Νίκος Αθηναίος, ο οποίος δεν κατάφερε να συνεχίσει το σερί των επιτυχιών του μετά τη νίκη που είχε σημειώσει στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς. Τέλος, στην Open είχαμε μόλις δύο συμμετοχές, με τον Σπύρο Δεμερτζή οδηγώντας Speedcar, να επικρατεί επί του Κώστα Στεφανή με τη τετρακίνητη φόρμουλα του Car Center. Ο κατά πολλούς κορυφαίος Έλληνας συνοδηγός απόλαυσε την εμπειρία, τίμησε το EKO Racing Dirt Games με την παρουσία του, ενώ τόνισε ότι αν του δοθεί η ευκαιρία θα επιστρέψει!
Στα αυτοκίνητα, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Mitsubishi Lancer EVO X. Ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός ήταν ταχύτερος σε όλα του περάσματα (με εξαίρεση το 3ο που έκαναν ίδιο χρόνο με τον Παναγιώτη Ισμαήλο) και επικράτησε δικαίως, όντας και πρώτος στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι νωρίτερα είχε καταφέρει να τερματίσει και 4ος στην κατηγορία των 600 κ.εκ. στις χωμάτινες φόρμουλες, οδηγώντας για λογαριασμό της Semog Greece! Πίσω από τον Ρουστέμη, ακολούθησε ο Θωμάς Παπαπάσχος με το Lancer EVO VII, ο οποίος είχε τη δική του μάχη με τον Παναγιώτη Ισμαήλο με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Οι δύο τους ήταν πολύ κοντά σε όλα τα περάσματα, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται στο τέλος, υπέρ του εκπαιδευτή του Driving Academy. Στις επιμέρους κλάσεις, ο Παναγιώτης Χαϊδάς με το Toyota Yaris συνέχισε το σερί των επιτυχιών του στην κατηγορία έως 1.400 κ.εκ., με τους Χρήστο Καστή (Toyota Corolla) και Δημήτρη Δημητρόπουλο (Toyota Starlet) να τον ακολουθούν. Την ίδια ώρα ο Γιάννης Καββαδίας με το Peugeot 206 επικράτησε άνετα σε αυτή έως τα 1.600 κ.εκ., με τους Ηλία Καφαντάρη (Toyota Corolla) και Παναγιώτη Σταθόπουλο (VW Polo) να τον ακολουθούν στο βάθρο. Τέλος, η κατηγορία των 2.000 κ.εκ. ήταν υπόθεση δύο οδηγών από την Καλαμάτα, αμφότεροι με BMW E30, με τον Γιώργο Παναγόπουλο να επικρατεί επί του Παναγιώτη Κρεμεζή.
Ο αγώνας, που διοργανώθηκε από την ΑΛΑ Κορινθίας και αποτελούσε μέρος του TRChallenge, έκρυβε εκπλήξεις για όσους βρέθηκαν στο Διαδρόμιο, αφού πέντε τυχεροί κέρδισαν δώρα της Red Bull Racing μετά από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε πριν την απονομή. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι νικητές στις κατηγορίες κέρδισαν αναμνηστικά δώρα από την ΕΚΟ. Η σκόνη ακόμα δεν έχει πέσει, αλλά οι προετοιμασίες για τον επόμενο γύρο του θεσμού ξεκινούν άμεσα. Το επόμενο ραντεβού με το χρονόμετρο για τους οδηγούς έχει οριστεί για το Σαββατοκύριακο 20-21 Οκτωβρίου στην πίστα της Χαλκίδας, η οποία και θα αποτελέσει μία τελείως διαφορετική πρόκληση για όλους!
Θυμίζουμε πως το ΕΚΟ Racing Dirt Games για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Greece Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4Troxoi να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά


Μία ευχάριστη έκπληξη περιμένει όσους βρεθούν αυτό το Σαββατοκύριακο στο Διαδρόμιο για το 2ο γύρο του EKO Racing Dirt Games. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες φιγουράρει το όνομα του κατά πολλούς κορυφαίου Έλληνα συνοδηγού, Κώστα Στεφανή.
Ο πολύπειρος συνοδηγός θα τιμήσει με την παρουσία του τον αγώνα, ενώ αυτή είναι και η πρώτη φορά που θα τον δούμε από τη θέση του οδηγού σε επίσημο αγώνα! Ο 69χρονος δημοσιογράφος με τη μακροβιότερη εκπομπή αυτοκινήτου στην τηλεόραση, το γνωστό σε όλους TractioN​, θα λάβει μέρος στον αγώνα με την τετρακίνητη χωμάτινη φόρμουλα του FORD Car Center​ με την οποία κέρδισε την κατηγορία Open το 2017 ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας. Η παρουσία του αποτελεί πόλο έλξης για τους φίλους των αγώνων, και όχι μόνο.
Ο Κώστας Στεφανής είναι μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες των ελληνικών αγώνων, έχοντας κατακτήσει τίτλους και νίκες. Τον γνωρίσαμε δίπλα στον «Ιαβέρη», με τις επιδόσεις τους αλλά και τα περάσματά τους να τους καθιστούν το αγαπημένο πλήρωμα των θεατών. Με Ford Escort σημείωσαν κορυφαίες επιδόσεις, αποτελέσματα στο Παν. Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά και στο Ράλλυ Ακρόπολις, καταφέρνοντας το 1979 να τερματίσουν στην 5η θέση της Γενικής! Ακόμα περισσότεροι τίτλοι και διακρίσεις ακολούθησαν στο πλευρό του «Tζίγγερ», με τον οποίο και κατέκτησαν έξι Πρωταθλήματα Ελλάδος και σημείωσαν αντίστοιχα κορυφαία αποτελέσματα στον εθνικό μας αγώνα, με αποκορύφωμα την 6η θέση Γενικής το 1988 με τη Lancia Delta Integrale. Στο παλμαρέ του μετράει δύο ακόμα Πρωταθλήματα Ελλάδας, δίπλα στους Άρη Βωβό (1995) και Γιάννη Παπαδημητρίου (1999), ενώ με τον Βωβό σημείωσε και ένα από τα σημαντικότερα αποτελέσματα ελληνικού πληρώματος, καταφέροντας να κερδίσουν το Ράλλυ Ακρόπολις το 1995.
Ο Κώστας Στεφανής, πέρα από τους τίτλους που κατέκτησε, είχε και την ικανότητα να αναδεικνύει και να βοηθάει τον οδηγό δίπλα στον οποίο βρισκόταν, συνδυάζοντας εμπειρία και επαγγελματισμό. Στα 69 του χρόνια, ο κορυφαίος Έλληνας συνοδηγός έχει αγωνιστεί και με τους «Μέλα», Ανδρέα Παπατριανταφύλλου, Λεωνίδα Κύρκο, «Ντιμ», Πάνο Χατζητσοπάνη, «Ιαβέρη Jr» και πολλούς άλλους. Τα τελευταία χρόνια, έχοντας αφοσιωθεί στις επαγγελματικές του δραστηριότητες, ο Κώστας Στεφανής επιστρέφει στο δεξί μπάκετ για να καθοδηγήσει τον γιο του Μάνο, με την τελευταία παρουσία του να χρονολογείται το 2015, όταν και έλαβαν μέρος στο Ράλλυ Σπριντ Start Line με Mitsubishi Lancer EVO IX, τερματίζοντας στην 4η θέση της Γενικής.

Το καλοκαίρι αποτελεί παρελθόν και οι πρωταγωνιστές του EKO Racing Dirt Games ετοιμάζονται για τη μεγάλη επιστροφή στη δράση, με 42 συμμετοχές να δηλώνουν παρουσία στο 2ο γύρο του θεσμού στο Διαδρόμιο. Μπορεί να απομένουν τέσσερις μήνες μέχρι το τέλος του 2018 και να έχει πραγματοποιηθεί μόλις ένας αγώνας του θεσμού, αλλά μέσα στο επόμενο διάστημα η δράση θα είναι συνεχής και έντονη!  

Για την ολοκλήρωση του EKO Racing Dirt Games απομένουν τέσσερις αγώνες, με το πρώτο ραντεβού να είναι προγραμματισμένο για το επόμενο Σαββατοκύριακο 15-16 Σεπτεμβρίου, στη γνωστή πίστα του Διαδρομίου στο Σπαθοβούνι. Μάλιστα, ο αγώνας θα αποτελέσει παράλληλα τον 3o γύρο του Timed Rally Challenge, με την ΑΛΑΚ να έχει την ευθύνη διοργάνωσης του. Αξίζει να σημειώσουμε πως η διαδρομή δε θα έχει τη γνωστή και συνηθισμένη χάραξη, αλλά θα είναι διαφοροποιημένη, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν τέσσερα περάσματα. Όπως στον 1ο γύρο στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, έτσι και στο Διαδρόμιο οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να «προπονηθούν» στη νέας σχεδίασης πίστα, σε track day που διοργανώνει η ομάδα του EKO Racing Dirt Games, σε συνεργασία με την AΛΑ Κορινθίας.  

Ο αριθμός των συμμετοχών άγγιξε τις 42, με τις 19 από αυτές να ανήκουν στις χωμάτινες φόρμουλες. Αυτή των 600 κ.εκ. συγκεντρώνει για ακόμα μία φορά τη μερίδα του λέοντος, αλλά και του ενδιαφέροντος, με δώδεκα οδηγούς να φιγουράρουν στη σχετική λίστα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν οι πρωταγωνιστές και διεκδικητές των τίτλων, Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar Χtrem και Γιώργος Ζυμαρίδης με το SR Kartcross. Ο Χεκιμιάν, που επικράτησε στο Μαρκόπουλο, θέλει να συνεχίσει το σερί των επιτυχιών του, την ώρα που ο περσινός πρωταθλητής επιθυμεί να αντιδράσει και να επιστρέψει στο δρόμο των επιτυχιών. Με τα χρώματα της Speedcar αναμφίβολα ανταγωνιστικός θα είναι και ο Κώστας Χριστόπουλος, ο οποίος είχε συμπληρώσει το βάθρο στο Μαρκόπουλο. Η SR Kartcross θα έχει δύο ακόμα φόρμουλες για τους Χρήστο Σουρτζή και Νικόλα Χαλιβελάκη, με τον τελευταίο να κάνει το ντεμπούτο του σε αυτήν τη μορφή αγώνων. Με ισχυρή σύνθεση θα συμμετάσχει η Semog Trophy, με τον «Filon» να έχει αποδείξει την ταχύτητά του στο παρελθόν, την ώρα που με ενδιαφέρον αναμένεται η πρώτη του νεαρού Παναγιώτη Ρουστέμη με χωμάτινη φόρμουλα. Δύο συμμετοχές θα έχει και η Planet Kartcross, με τους Άρη «Ιαβέρη» και Σπύρο Ράπτη. Ο 44χρονος πλέον Άρης αναμένεται να είναι σαφώς πιο έτοιμος σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα της χρονιάς και αναμφίβολα πιο ανταγωνιστικός!

Η ευχάριστη έκπληξη, την οποία μάλιστα κρατήσαμε για το τέλος, είναι η παρουσία ακόμα μίας ομάδας στο θεσμό. Από τον αγώνα στο Διαδρόμιο και έπειτα, στο EKO Racing Dirt Games θα λαμβάνει μέρος και η La Base Motor, με οδηγό της και αντιπρόσωπο της εταιρείας για την Ελλάδα, τον Επαμεινώνδα Καρανικόλα. Η συμμετοχή του περσινού κατόχου του Επάθλου στην κατηγορία Open σε αυτήν των 600 κ.εκ. αναβαθμίζει σημαντικά το ενδιαφέρον και, φυσικά, το επίπεδο του ανταγωνισμού.

Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., οι Νίκος Αθηναίος και Χαράλαμπος Γαζετάς -αμφότεροι με Speedcar- θα διεκδικήσουν για ακόμα έναν αγώνα την 1η θέση, με τους Μιχάλη Τακιδέλη (Speedcar) και Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο (SR Kartcross) να προσπαθούν να μπουν ανάμεσά τους. Μια συμμετοχή που κανείς δεν πρέπει να υποτιμήσει είναι αυτή του πολύπειρου «Αμερικάνου» με ακόμα ένα Speedcar. Τέλος, στην κατηγορία Open, μπορεί να έχουμε μόλις δύο συμμετοχές, αλλά αυτή του γνωστού και κατά πολλούς κορυφαίου Έλληνα συνοδηγού όλων των εποχών, Κώστα Στεφανή, είναι ιδιαίτερα σημαντική και προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού. Είναι γνωστό ότι ο Κώστας Στεφανής, εκτός από την εμπειρία από το δεξί μπάκετ, διακρίνεται και για την ταχύτητά του! Θα οδηγήσει το 4x4 Autocross του Car Center, ενώ με Speedcar 2 θα αγωνιστεί στην ίδια κατηγορία ο Σπύρος Δεμερτζής.

Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και την κατηγορία των αυτοκινήτων όπου συναντάμε εξαιρετικές κατασκευές σε κάθε κατηγορία. Το ενδιαφέρον στη μεγαλύτερη θα είναι έντονο, αφού οδηγοί όπως οι Πάνος Ισμαήλος (EVO IX), Παναγιώτης Ρουστέμης (EVO X), Πάνος Κωνσταντάκος (EVO VII) και αρκετοί ακόμα υπόσχονται θέαμα και υψηλό επίπεδο συναγωνισμού, με το συνολικό αριθμό των συμμετεχόντων με αυτοκίνητα να αγγίζει τους 23. Με δεδομένο ότι έχουν προηγηθεί δύο αγώνες σε Διαδρόμιο και Πύργο, η αγωνία κορυφώνεται για τους συμμετέχοντες στο TRC. Οι Κωνσταντίνος Μαχαίρας με Citroen Saxo και Λάμπρος Λαμπρόπουλος με το Subaru Impreza μοιράστηκαν τις νίκες στους δύο προηγούμενους γύρους και όποιος επικρατήσει αυτό το Σαββατοκύριακο στο Διαδρόμιο, θα αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα για τη συνέχεια. Στη μικρή κατηγορία ξεχωρίζει η παρουσία του Χρήστου Καστή με την Toyota Corolla, ο οποίος και είχε εντυπωσιάσει στον αγώνα του Πύργου.

 

Ο θεσμός για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Greece Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4TΡΟΧΟΙ να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!_ Δελτίο Τύπου



Ενημερώνουμε τους αγωνιζόμενους που έχουν ήδη δηλώσει ή επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή στον 2ο αγώνα του EKO Racing Dirt Games και 3ο αγώνα του TRC στο Διαδρόμιο στις 15-16 Σεπτεμβρίου, πως λόγω του τρόπου λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος της ΟΜΑΕ (ΣΔΔΑ), εμφανίζονται δύο διαφορετικές λίστες συμμετοχής (μια για EKO Racing Dirt Games και μία για TRC).
Στην πραγματικότητα θα υπάρξει μόνο μία λίστα συμμετοχής και όλοι όσοι δηλώσουν συμμετοχή θα βαθμολογηθούν και στους δύο θεσμούς, εφόσον φυσικά υπάρχει θεσμοθετημένο έπαθλο-κύπελλο για την κλάση τους!

Επίσης υπενθυμίζουμε πως κατόπιν της παράτασης στην λήξη των δηλώσεων συμμετοχής, η προθεσμία εκπνέει την Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018.

Σας ευχαριστούμε πολύ και ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση!


 

EKO Racing Dirt Games: Επιστροφή στο μπάκετ!

Μετά την απαραίτητη καλοκαιρινή διακοπή, που συνοδεύτηκε με ξεκούραση αλλά και προετοιμασία για τις ομάδες που συμμετέχουν στο EKO Racing Dirt Games, άνθρωποι και μηχανές ετοιμάζονται να επιστρέψουν στη δράση. Στις 15-16 Σεπτεμβρίου, οι πρωταγωνιστές του θεσμού θα δώσουν τη δεύτερη φετινή παράσταση της χρονιάς στη γνωστή πίστα του Διαδρομίου στο Σπαθοβούνι.  

Η χάραξη της διαδρομής θα είναι διαφορετική σε σχέση με αυτήν που έχουν συνηθίσει οι οδηγοί, με τη σχεδίασή της να είναι παρόμοια με αυτήν που αγωνίστηκαν πέρσι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Όπως σε όλους τους αγώνες του θεσμού, από τα τέσσερα περάσματα του κάθε αγωνιζόμενου θα προσμετρούν τα τρία καλύτερα. 

Τη διοργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορίνθου, ενώ ιδιαίτερα σημαντικό για τον αριθμό των συμμετοχών, εκτός των νέων αναμενόμενων συμμετοχών με Kartcross  είναι το γεγονός ότι ο αγώνας θα αποτελέσει παράλληλα τον 3ο γύρο του TRC.  

Οι δηλώσεις συμμετοχής άνοιξαν στη σελίδα της ΟΜΑΕ (www.e-omae.gr), με καταληκτική ημερομηνία τη 10η Σεπτεμβρίου.  

Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεσμός για το 2018 θα... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4TΡΟΧΟΙ να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!

EKO Racing Dirt Games: Επίσημη πρώτη!

Σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό, εντός του Ιπποδρόμου Αθηνών στο Μαρκόπουλο ολοκληρώθηκε λίγο νωρίτερα ο πρώτος γύρος του EKO Racing Dirt Games 2018.

Η πρώτη συνάντηση του θεσμού βρήκε 43 αγωνιζόμενους να αγωνίζονται σε ζευγάρια στην παράλληλη χωμάτινη διαδρομή μήκους 2,6 χιλιομέτρων, στην οποία την 1η Ιουνίου θα αγωνιστούν και τα πληρώματα που θα εκκινήσουν στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2018.
Ανάμεσα στους συμμετέχοντες με χωμάτινες φόρμουλες, από νωρίς το πρωί ξεχώρισε ο Νίκος Αθηναίος, ο οποίος οδηγώντας «καθαρά» το Speedcar Xtrem των 750 κ.εκ. σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα τρία από τα τέσσερα περάσματα, επικρατώντας δίκαια με συνολικό χρόνο 6:07.175 . Πίσω του, στην κατηγορία των 750 κ.εκ. ακολούθησε ο Χαράλαμπος Γαζετάς με ίδιο μονοθέσιο και χρόνο 6:10.951, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Μιχάλης Τακιδέλης, επίσης με Speedcar Xtrem και χρόνο 6:14.983. Στην αμέσως μικρότερη κατηγορία, αυτήν των 600 κ.εκ. τη νίκη πήρε ο Γιάννης Χεκιμιάν με Speedcar Xtrem, ο οποίος πέτυχε τους τρεις κορυφαίους χρόνους στα συνολικά τέσσερα περάσματα (6:10.916). Τον ακολούθησε ο Γιώργος Ζυμαρίδης με SR Kartcross (6:15.713), ο οποίος κέρδισε το πρώτο σκέλος, με τρίτο τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο με Speedcar Xtrem και συνολικό χρόνο 6:17.850.
Στην Open, με τις πρωτότυπες χωμάτινες φόρμουλες επικράτησε ο Μάνος Στεφανής με Speedcar 2 και συνολικό χρόνο 6:31.971 . Στο βάθρο τον ακολούθησαν οι Ελευθέριος Κραλής και Νικήτας Κολοβός, αμφότεροι με Maxxis Team Baraccuda.
Στον πρώτο γύρο του EKO Racing Dirt Games 2018 συμμετείχαν και αυτοκίνητα των κατηγοριών Ν, Α, και Ε και R, κάποια εκ των οποίων σε μια «πρόβα» για την υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Νικητής στην κατηγορία έως 1.600 κ.εκ. αναδείχτηκε ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας με Citroen Saxo VTS (6:54.888), στη μεγαλύτερη, έως τα 2.000 κ.εκ., ο Θεόδωρος Βουτσάς με ένα VW Golf GTI (6:59.460), ενώ στην άνω των 2.000 κ.εκ. ο Κωνσταντίνος Σαμαράς με Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος κινήθηκε πολύ γρήγορα όπως αποτυπώνεται και από το συνολικό του χρόνο (6:20.169).
Ήταν ο πρώτος από τους πέντε αγώνες του ΕΚΟ Racing Dirt Games 2018, ο οποίος φιλοξενήθηκε στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο και που, πέρα από τον αναμενόμενα υψηλό ανταγωνισμό, χαρακτηρίστηκε -για ακόμα μια φορά- από το κατά γενική ομολογία ευχάριστο κλίμα μεταξύ όλων των αγωνιζομένων. Η επόμενη συνάντηση είναι προγραμματισμένη για τις 15-16 Σεπτεμβρίου, με «πεδίο βολής» αυτήν τη φορά την πίστα «Διαδρόμιο» στο Σπαθοβούνι.
Ο θεσμός για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4Troxoi να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!

EKO RACING Dirt Games: Η ισχύς εν τη ενώσει!

Το Dirt Games, έπειτα από μόλις ένα χρόνο παρουσίας στο χώρο του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, κατά τον οποίο έβαλε τις βάσεις για το μέλλον του, αποκτά ισχυρούς συνεργάτες και χορηγούς, οι οποίοι έρχονται να συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξή του. Έτσι, για το 2018 ο θεσμός ενώνει τις δυνάμεις του με τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών την ΕΚΟ, η οποία μπαίνει δυναμικά σ' αυτήν την αναπτυσσόμενη κατηγορία, ως Χορηγός Ονομασίας με την EKO RACING την premium βενζίνη που αποδεδειγμένα πετυχαίνει έως και 4% μεγαλύτερη ισχύ και καλύτερη επιτάχυνση!
Την ίδια ώρα, το ΕΚΟ RACING Dirt Games 2018 θα… τρέχει με τα φτερά του Red Bull, ενώ δίπλα του παραμένουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG που ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τους οργανωτές του θεσμού, όπως και η GARMIN, ως χορηγός τεχνολογίας, η RACECRAFT, ως χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ στο έργο των χορηγών επικοινωνίας.
Το EKO RACING Dirt Games ξεκινάει στις 19-20 Μαΐου από τον Ιππόδρομο Αθηνώνστο Μαρκόπουλο. Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς θα διεξαχθεί στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα στο εσωτερικό του Ιπποδρόμου, και μάλιστα στην ίδια χάραξη όπου λίγες ημέρες αργότερα θα πραγματοποιηθεί η υπερειδική διαδρομή του EKO Ράλλυ Ακρόπολις! Η συνέχεια θα δοθεί σε δύο γνώριμες πίστες, στο Διαδρόμιο και στην πίστα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στη Χαλκίδα, πριν ο θεσμός επιστρέψει για δεύτερη φορά στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο. Μία από τις βασικές φιλοσοφίες της ομάδας του EKO RACING Dirt Games είναι η εξέλιξη και η προώθηση νέων ιδεών. Ακριβώς για αυτόν το λόγο ο συγκεκριμένος αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rallycross RX! Αυτό εν προκειμένω σημαίνει ότι οι αγωνιστικές φόρμουλες και τα αυτοκίνητα θα εκκινούν ανά τετράδες, κάτι που θα δούμε για πρώτη φορά στη χώρα μας. Η αυλαία του EKO RACING Dirt Games για το 2018 θα πέσει στη μικτή διαδρομή του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων, με την επιτυχία του εγχειρήματος τη χρονιά που πέρασε να αποτελεί οδηγό για φέτος. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, εκτός από τις χωμάτινες φόρμουλες, το EKO RACING Dirt Games προκήρυξε φέτος Έπαθλο και για τις κατηγορίες των αυτοκινήτων, ενώ για την ανάδειξη του Κυπελλούχου προσμετρούν τα τέσσερα καλύτερα αποτελέσματα από τους συνολικά πέντε αγώνες.

Dirt Games Track Day: Προπόνηση!

Με απόλυτη επιτυχία και κάτω από ιδανικές συνθήκες πραγματοποιήθηκε σήμερα στον Ιππόδρομο Αθηνών, το Dirt Games Trackday! Με τον πρώτο γύρο του θεσμού να είναι προγραμματισμένος για τις 20 Μαΐου, οι πρωταγωνιστές του θεσμού και όχι μόνο, είχαν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για μία καλή προπόνηση εν όψει της αυλαίας του θεσμού. Η ομάδα του Dirt Games, σε συνεργασία με την ΟΜΑΕ και τη λέσχη της Α.Λ.Α. Κορινθίας, φρόντισαν η διαδρομή των 1.100 μέτρων να είναι σε ιδανική κατάσταση, με στόχο οι συμμετέχοντες να απολαύσουν την οδήγηση με τις χωμάτινες φόρμουλες, αλλά και με αγωνιστικά αυτοκίνητα, στην ειδικά σχεδιασμένη πίστα στο εσωτερικό του Ιπποδρόμου Αθηνών.
Ο αριθμός των οδηγών που “ξεμούδιασαν” στο trackday μετά από ένα σημαντικό διάστημα εκτός δράσης, άγγιξε τους 35, συμπεριλαμβάνοντας μάλιστα μερικά σπουδαία ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τόσοι οι συμμετέχοντες, όσο και οι φίλοι των αγώνων που βρέθηκαν στον Ιππόδρομο Αθηνών, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις εξαιρετικές εγκαταστάσεις που προσφέρουν υψηλού επιπέδου παροχές, συνδυάζοντας παράλληλα και εξαιρετική παρακολούθηση. Μπορεί να πρόκειται για ένα trackday και μία φιλικά αναμέτρηση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι οδηγοί δεν πίεσαν στο όριο. Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι επιδόσεις των περισσοτέρων ήταν εξαιρετικές, με τις διαφορές να είναι πολύ μικρές στο τέλος της ημέρας. Μάλιστα, η διαδικασία εξελίχθηκε ιδανικά και χωρίς καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα να υπάρξει και τρίτη σειρά περασμάτων για όσους επιθυμούσαν. Σημειώστε, ότι κάθε οδηγός πραγματοποιούσε πέντε συνεχόμενους γύρους πριν επιστρέψει στα πιτ.
Κάπως έτσι, τον απόλυτο χρόνο της ημέρας κατάφερε να σημειώσει ο περσινός Πρωταθλητής και μετρ του είδους, Γιώργος Ζυμαρίδης με το SR Kartcross των 600 κ.εκ. Λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω του ακολούθησε ο Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar Xtreme ίδιου κυβισμού, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε μία ανάσα πίσω του ο Χαράλαμπος Γαζετάς επίσης με Speedcar Xtreme, αλλά 750 κ.εκ., όντας και ο ταχύτερος στην συγκεκριμένη κατηγορία. Την πρώτη τριάδα στις επιμέρους κατηγορίες συμπλήρωσαν οι “Filon” με Semog Trophy (600 κ.εκ.) και Νίκος Αθηναίος με Speedcar Xtreme (750 κ.εκ.).
Τον κορυφαίο χρόνο ανάμεσα στα αυτοκίνητα, τα οποία από φέτος θα έχουν το δικό τους έπαθλο στο Dirt Games Challenge, σημείωσε ο νεαρός Παναγιώτης Ρουστέμης με το Mitsubishi Lancer EVO X. Αναλυτικά αποτελέσματα και όλους τους χρόνους, μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική σελίδα sportstiming.gr
Το ραντεβού έχει ήδη ανανεωθεί για τις 20 Μαΐου και πάλι στον Ιππόδρομο Αθηνών, όπου και θα ανοίξει η αυλαία του θεσμού για το 2018! Μείνετε συντονισμένοι!

Dirt Games Track Day

Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία θα έχουν οι αγωνιζόμενοι την Κυριακή 22 Απριλίου 2018, να γνωρίσουν την πίστα που έχει διαμορφωθεί στον εσωτερικό χώρο του στίβου του Ιπποδρόμου Αθηνών στο Μαρκόπουλο.
Οι εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου θα ανοίξουν τις πόρτες του για να υποδεχθούν αγωνιστικά αυτοκίνητα και Κartcross όλων των κατηγοριών για πρώτη φορά μετά την Υπερειδική του Ράλλυ Ακρόπολις 2007.
Την ευθύνη της διοργάνωσης έχει η Ο.Μ.Α.Ε. σε συνδιοργάνωση με την Α.Λ.Α. Κορινθίας και την συνεργασία της ομάδας των Dirt Games.
Το Track Day θα χωριστεί σε δυο σκέλη των 5 γύρων για κάθε συμμετέχοντα, ανάμεσα στα οποία θα υπάρχει ένα διαλείμμα μιας ώρας για επιδιόρθωση της διαδρομής. Το μέγιστο μήκος της διαδρομής με την χρήση του joker lap ειναι 1100μ.
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα οχήματα που έχουν εν ισχύ Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας της ΟΜΑE και αγωνιζόμενοι με αγωνιστική άδεια 2018. Δίνεται επίσης η δυνατότητα συμμετοχής και με ημερήσιο αγωνιστικό δελτίο Τύπου Γ. Τα μέτρα ασφαλείας των αγωνιστικων αυτοκινήτων θα είναι σύμφωνα με όσα προβλέπονται από τους αντίστοιχους τεχνικούς κανονισμούς των Ομάδων/Κατηγοριών. Όλοι οι οδηγοί, πρέπει, να φέρουν σε όλη τη διάρκεια του track day τον προβλεπόμενο εξοπλισμό ασφαλείας.
Όλες οι αιτήσεις συμμετοχής θα πρέπει να υποβληθούν ηλεκτρονικά μέσω του Σ.Δ.Δ.Α της Ο.Μ.Α.Ε. (https://www.e-omae-epa.gr/default.aspx) το αργότερο έως την Παρασκευή 20/4/2018.

Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 100 Ευρώ, εκ των οποίων τα 30 Ευρώ πρέπει να πληρωθούν απευθείας στην Ο.Μ.Α.Ε. μέσω του Σ.Δ.Δ.Α. και τα υπόλοιπα 70 Ευρώ θα πληρωθούν στην Α.Λ.Α. Κορινθίας
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο email: info@dirtgames.gr και στα τηλέφωνα 6944596655 Κωνσταντίνος Σταύρου και 6942407600 Παύλος Αθανασούλας

DIRT GAMES 2018: Με τους καλύτερους οιωνούς!

Το Dirt Games έκλεισε στον Ιππόδρομο Αθηνών, στο Μαρκόπουλο με ιδανικό τρόπο το κεφάλαιο του 2017, αφού μετά από την απονομή και βράβευση των κορυφαίων της χρονιάς που πέρασε, ακολούθησε μία σειρά ανακοινώσεων που χαροποίησαν τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και όχι μόνο, θέτοντας παράλληλα τον πήχη ακόμα ψηλότερα για τη νέα χρονιά.


Το Dirt Games γύρισε νέα σελίδα στην σύντομη αλλά συναρπαστική ιστορία του, βραβεύοντας όσους πρωταγωνίστησαν το 2017 και μοιράζοντας αισιόδοξα μηνύματα για αυτή που ξεκινάει σε μερικές εβδομάδες. Στην εκδήλωση την τιμητική τους είχαν οι πρωταγωνιστές της χρονιάς που πέρασε, αλλά και όσοι στήριξαν το θεσμό στα πρώτα του βρεφικά βήματα. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, κ. Δημήτρης Μιχελακάκης απηύθυνε χαιρετισμό, εκφράζοντας την πίστη του τόσο στο Dirt Games, όσο και στην επιτυχία του εγχειρήματος που θα είναι σαφώς αναβαθμισμένο τη νέα χρονιά. Αφού τιμήθηκαν χορηγοί, λέσχες και όλοι όσοι βοήθησαν και στήριξαν το Dirt Games το 2017, ακολούθησε η βράβευση των μεγάλων πρωταγωνιστών με τους νικητές των τριών κατηγοριών να κερδίζουν το χειροκρότημα των παρευρισκομένων.


Όμως, με το τέλος των απονομών ακολούθησε μία σειρά ιδιαίτερα σημαντικών ανακοινώσεων σχετικά με τη νέα χρονιά που ξεκινάει σε μερικές εβδομάδες. Η σπουδαιότερη αυτών; Η τέλεση αγώνα με κανονισμούς αγώνων Rallycross! Κάτι που σημαίνει άμεση αντιπαράθεση των αγωνιστικών κατασκευών στο χώμα, την οποία θα δούμε για πρώτη φορά στη χώρα μας και θα πραγματοποιηθεί στον 4ο γύρο του θεσμού που θα λάβει χώρα στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλου. Στον ίδιο χώρο θα ανοίξει και η αυλαία του Dirt Games για το 2018, ενώ στο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνονται τρεις ακόμα αγώνες, σε Διαδρόμιο, Χαλκίδα και το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Παράλληλα, ιδιαίτερα σημαντική είναι και η αναβάθμιση του θεσμού από την ΟΜΑΕ, αφού το 2018 η κατηγορία των 600 κ.εκ. θα αποτελέσει Κύπελλο, την ώρα που αυτές των 750 κ.εκ. και Open θα διατηρηθούν ως Έπαθλα. Παράλληλα, για πρώτη φορά το Dirt Games προκήρυξε Έπαθλο τόσο για όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων, όσο και για τα Ιστορικά! Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη νέα χρονιά, αλλά και φωτογραφικό υλικό, μπορείτε να βρείτε στη σελίδα μας στο facebook (https://www.facebook.com/dirtgamesteam/), ενώ πολύ σύντομα θα είναι στη διάθεση σας και η νέα ηλεκτρονική μας σελίδα στο διαδίκτυο.


Τέλος, κλείνοντας την σεμνή τελετή οι οργανωτές του Dirt Games άφησαν να εννοηθεί ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν νέες ανακοινώσεις, οι οποίες και είναι ιδιαίτερα σημαντικές για το μέλλον του θεσμού. Το πρώτο πειραματικό στάδιο ξεπεράστηκε το 2017 και το Dirt Games έχοντας περάσει πλέον στο στάδιο της ενηλικίωσης, ετοιμάζεται για μία νέα συναρπαστική χρονιά, προσφέροντας πέντε μοναδικές παραστάσεις. Με δεδομένη τη μεγαλύτερη εμπειρία και το αυξημένο ενδιαφέρον των αγωνιζόμενων, είναι σίγουρο πως το καλό θα γίνει ακόμα καλύτερο!